Page 8 of 16 FirstFirst ... 345678910111213 ... LastLast
Results 141 to 160 of 308

Thread: Anybody care about Wake b-ball anymore?

  1. #141
    Scott "Rufio" Feather morrison2951's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    F-V, NC
    Posts
    5,817
    Quote Originally Posted by BiffTannen View Post
    I can't imagine why anyone would drive from Raleigh or Charlotte, like I used to often do, to see this team play.
    I haven't made the 4 hour round trip for years now. So sad.

  2. #142
    Meh, y'all are fucking whiners. Support the team

  3. #143
    Yall obviously care. At least enough to spend time bitching and whining about it.

  4. #144
    Quote Originally Posted by wakephan09 View Post
    Meh, y'all are fucking whiners. Support the team
    No thanks.

  5. #145
    I disagree with you
    ImTheCaptain's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    40,330
    Quote Originally Posted by wakephan09 View Post
    Meh, y'all are fucking whiners. Support the team
    No

  6. #146
    Quote Originally Posted by Rafi View Post
    Insightful post. Thanks. Ive had a similar impression of Hatch - he really likes sports and seems to follow the basketball and football teams closely. He also used to play a lot of basketball.

    I also completely agree that some on here are just searching for conspiracy theories, when in reality, Wellman just screwed up with his basketball firings/hirings and gives coaches a long leash once he hires them.
    Perhaps, but a long leash shouldn't include an extension for a coach that is obviously failing at his job. That's gross neglect of the program or gross hubris on Wellman's part.

    It's worse than he made an oopsies and is waiting to see how things play out with a 2nd straight horrendous hire.
    Football. Bloody Hell.

  7. #147
    Quote Originally Posted by wakephan09 View Post
    Meh, y'all are fucking whiners. Support the team
    bestphan has spoken!
    Football. Bloody Hell.

  8. #148
    Quote Originally Posted by wakephan09 View Post
    Meh, y'all are fucking whiners. Support the team
    I agree with this. I will always support Wake Forest University.

    I may not like what I see, but will never pull against them.

  9. #149
    Quote Originally Posted by godeacs View Post
    Yall obviously care. At least enough to spend time bitching and whining about it.
    Yep.

  10. #150
    Quote Originally Posted by wakephan09 View Post
    Meh, y'all are fucking whiners. Support the team
    Betterphan is part of the problem. No need to make changes while current policies are supported.

  11. #151
    Quote Originally Posted by deacvision7 View Post
    Perhaps, but a long leash shouldn't include an extension for a coach that is obviously failing at his job. That's gross neglect of the program or gross hubris on Wellman's part.

    It's worse than he made an oopsies and is waiting to see how things play out with a 2nd straight horrendous hire.
    Contract extensions are given to provide the appearance of stability, specifically to allow coaches to recruit effectively. They typically are very easy to terminate with minimal/no penalty to the athletic department.

    Yes, it's really bad that Wellman screwed up two basketball coaching hires. A fireable offense in my opinion. But the contracts and vague comments are meaningless.

  12. #152
    I disagree with you
    ImTheCaptain's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    40,330
    support the team is a dumb, meaningless phrase. "support the troops"

    an actual way to support the team would be to identify and solve the problems plaguing the team, things like poor coaching and administrative leadership (or lack thereof)

    worsephan would've made a top notch French general in 1914

  13. #153
    Quote Originally Posted by knowell View Post
    Betterphan is part of the problem. No need to make changes while current policies are supported.
    Settle down knowell. Nobody on this board is "part of the problem." This board is essentially an echo chamber of about 100 fans. Equating comments on this board with reality is a really bad move. I was reminded of how much disconnect there is between message boards and reality when reading about Steve Alford's firing. The UCLA newspaper took a poll of students on their main quad. Only 30% knew that Steve Alford was their basketball coach, and that's at UCLA. 30% Of those 30%, 75% thought he should NOT be fired. What is currently happening at Wake Forest at this moment, is so far from what is currently happening on this message board - the students are not thinking about Danny Manning and if Wes Miller should be our next coach.

    The problem is with Danny Manning, not the fans (I can't believe I just had to type that...).

  14. #154
    I support the team getting a coach that won't waste their entire career at Wake Forest.

  15. #155
    Quote Originally Posted by wakephan09 View Post
    Meh, y'all are fucking whiners. Support the team
    What "team"???

    I have been a Wake fan for 60 years. I graduated from Wake in 1969. I've supported some pretty shitty teams. I was a fan through Murdock, McCloskey and Staak. But none of that compared to the last eight years. I have no hope. All I see is doom and gloom. I see nothing to support.

  16. #156
    Steve Lepore
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    all around town
    Posts
    2,053
    What was the attendance last night?

  17. #157
    Quote Originally Posted by Rafi View Post
    The UCLA newspaper took a poll of students on their main quad. Only 30% knew that Steve Alford was their basketball coach, and that's at UCLA. 30% Of those 30%, 75% thought he should NOT be fired. What is currently happening at Wake Forest at this moment, is so far from what is currently happening on this message board - the students are not thinking about Danny Manning and if Wes Miller should be our next coach.
    So we've learned that UCLA is lame. Damn near everyone on campus knew who the hell Dave Odom, and especially Skip Prosser, was.

  18. #158
    Big state school has students that don't care about sports.

    Yuge news!
    Football. Bloody Hell.

  19. #159
    I disagree with you
    ImTheCaptain's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    40,330
    "not knowing your basketball coach = being lame" is a weird flex but OK

  20. #160
    NEW MODERAT0R
    BiffTannen's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Hill Valley
    Posts
    31,210
    Everyone on campus knew Joe Paterno ?!!

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •